Lines of Communication 커뮤니케이션 라인
There are many different ways for you to communicate with the School. We have established a communication hierarchy in order to serve you and your children. It is always best to try to solve a problem or have an issue clarified at the appropriate level. Therefore, we strongly ask that you follow the communication path for offering suggestions or solving problems.
학교와 소통하는 방법에는 다양한 방법이 있습니다. 귀하와 자녀를 위해 소통 계층을 구축했습니다. 항상 적절한 수준에서 문제를 해결하거나 문제를 명확히 하는 것이 가장 좋습니다. 따라서 제안을 하거나 문제를 해결하기 위한 소통 경로를 따라 주시기를 강력히 요청드립니다.
If there is a problem related to your child or a specific class, contact the teacher directly by send a note with your child, calling the School Student Services (+60169398721) / studentservices@invictus.edu.my or sending an email directly to the HRT. The teacher will get back to you as soon as possible and schedule an appointment if you wish.
자녀 또는 특정 학급과 관련된 문제가 있는 경우 자녀와 함께 쪽지를 보내거나 학교 학생 서비스(+60169398721) / studentservices@invictus.edu.my 로 전화하거나 HRT로 직접 이메일을 보내 교사에게 직접 연락하세요. 교사가 가능한 한 빨리 연락하여 예약을 잡을 것입니다.
If there is a problem related to your child that is more psychological, emotional, or social in nature or relates to School Counselling, contact the School Counsellor or Assistant / Deputy Principal.
자녀와 관련된 문제가 심리적, 정서적, 사회적으로 더 많거나 학교 상담과 관련된 경우 학교 상담사 또는 교감에게 문의하세요.