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저는 9학년 교사입니다. 신입생 부모들이 자녀들의 이해에 도움이 되었으면 하는 내용입니다
(I'm a 9th-grade teacher. Here's what I wish parents of freshmen would help their children understand)
에밀리 브리스(Emily Brisse) 2022,9,28
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장락산인(010-9420-9632) MBC 생방송 오늘저녁 다송원 식초(2021,11,26)(저해상도)
장락산인(010-9420-9632) KBS 한국인의 밥상, 다송원 천연발효식초(20,05,21, 461회)
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저는 9학년 교사입니다. 신입생 부모들이 자녀들의 이해에 도움이 되었으면 하는 내용입니다
(I'm a 9th-grade teacher. Here's what I wish parents of freshmen would help their children
understand)
에밀리 브리스(Emily Brisse) 2022,9,28
사진 에밀리 브리스(Emily Brisse), a 9th-grade teacher
사진 Top 10 Positive Parenting Tips
✔저는 거의 20년 동안 고등학생과 함께 교사로 일해 왔습니다.
✔더 많은 학부모님들이 좋은 성적을 받는 것 이상으로 신입생들에게 도움이 되었으면 합니다.
✔탄탄한 9학년 학생은 ①대학과 직업을 통해 성공할 수 있도록 준비되었습니다.
저는 거의 20년 동안 고등학교 교사 로 일해 왔으며, 9월에 제 신입생들이 제 교실을 방문할 때 흡수한 가장 일반적인 메시지
중 하나는 "이제 중요합니다."입니다.
"그것"은 성적을 의미하는 경향이 있으며, 그 성적이 "계산"되는 대상 또는 대상에 관해서는
②종종 최종 성적표를 생각하고 미래를 통해 일부 대학 입학 위원회 또는 꿈의 고용주에게 보내집니다.
그리고 나는 그것을 이해한다. 삶의 많은 부분이 교차된 손가락으로 실험될 때 필사본은 고정되고 공식적으로 보이는 방식을
가지고 있습니다.
하지만 그 외에도 신입생들이 마음에 새겼으면 하는 메시지가 많이 있습니다. 저는 이 메시지를 학년도 내내 그들과 공유합
니다. 그러나 유지는 반복의 부산물이므로 더 많은 부모가 자녀 가 학교 과제에 자신을 적용하도록 격려할 뿐만 아니라 성적을
훨씬 능가하는 다음 영역에 대한 대화에 참여하기를 바랍니다.
1)커뮤니티 육성(Cultivate community)
학교에서 ③최고의 만능 경험을 한 것처럼 보이는 9학년 학생들은 소속감을 느끼는 학생들입니다. 학교는 세상과 마찬가지로
큰 곳입니다. 자녀가 사람들을 찾으면 더 환영받을 수 있다는 것을 이해하도록 도와주세요.
그들이 "멋진 아이들" 그룹 채팅에 초대될지 여부에 대해 걱정하지 말고 ④자신의 관심사를 따르고 스포츠, 뮤지컬, 동호회 또
는 클럽에 가입하도록 격려하십시오.
그리고 건물에 있는 선생님과 어른들을 잊지 마세요. 질문과 우려 사항을 가지고 갈 수 있는 ⑤한두 명의 멘토를 확인하면
학교가 환영받고 가치 있는 학교처럼 느껴지도록 도울 것입니다.
2)건강과 웰빙을 최우선으로(Prioritize health and wellness)
많은 학생들이 밤늦게까지 깨어 공부하거나 ⑥휴대폰과 비디오 게임 컨트롤러를 만지작거립니다. 전자의 행동이 후자보다
더 바람직한 것처럼 보일 수 있지만 어느 쪽도 도움이 되지 않습니다.
십대들은 학업에 박차를 가해야 하고 시간과 공간이 사교와 놀이를 할 수 있도록 허용해야 하지만 일관된
⑦수면을 희생해서는안 됩니다. 좋은
⑧수면은 학업 성취도와 전반적인 건강과 관련이 있습니다.
그러나 십대를 위한 건전한 경계를 설정하는 것은 어려운 일이 될 수 있습니다. 특히 중요한 성적이나 중요한 경기가 있을 때
그렇습니다.
9학년 학생이 지치기 전에 이야기하거나 시간의 경계를 어떻게 하면 교실에서 성공하고 건강을 해치는 대신
⑨건강을 지원하는 방식으로 기쁨을 주는 일을 추구할 수 있는지에 대해 이야기하십시오.
3)독립을 실천하다(Practice independence)
적절한 수준의 책임이 주어지면 신입생은 ⑩인상적인 독립성을 발휘할 수 있습니다. 부모는 자녀와 함께 이 능력에 대해
이야기하고 자녀가 고등학교를 다닐 때 ⑪건전한 자율성을 허용함으로써 이에 대한 믿음을 보여주어야 합니다.
아마도 자녀가 물리학 개념을 이해하지 못하거나 받은 에세이 성적에 동의하지 않을 수 있습니다. 아마도 누군가가 그들을
작게 느끼게 만드는 말을 했을 것입니다. 물론 부모는 이러한 상황에 대해 집에서 대화를 나누도록 격려해야 합니다. 그러나
부모 대신 부모가 교사에게 이메일을 보내거나 관리자와 회의를 주선하여 ⑫자녀가 먼저 이러한 상호 작용을 시도하도록 권장
하십시오.
⑬작은 실수, 실패, 투쟁은 1학년 때 일어나야 합니다. 판돈이 가장 낮을 때입니다. 그리고 학생들이 배우고 성장하는 방법
입니다.
견고한 9학년이 되면 학생들은 ⑭대학 진학과 취업뿐 아니라 진정한 관심과 탐구의 삶을 살 수 있습니다.
⑮자녀가 더 넓은 세상을 만날 준비가 되어 있는 자신감 있는 상급생이 되는 길을 열어줄 습관이 중요하다고 생각하도록 도와
주십시오.
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Emily Brisse의 글은 ①The Washington Post, ②The New York Times, ③Creative Nonfiction's True Story, ④The Sun 및
부모님을 포함하여 널리 출판되었습니다. Instagram @emilybrisse에서 그녀와 연결하십시오.
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I'm a 9th-grade teacher. Here's what I wish parents of freshmen would help their children understand
(저는 9학년 교사입니다. 신입생 부모들이 자녀들의 이해에 도움이 되었으면 하는 내용입니다)
에밀리 브리스(Emily Brisse) 2022,9,28
I've been a schoolteacher for almost 20 years, working with high-school students.
I wish more parents would help their freshmen beyond getting good grades.
A solid ninth-grader is set up for success through college and a career.
I've been a high-school teacher for almost two decades, and one of the most common messages my freshmen seem
to have absorbed by the time they walk through my classroom doors in September is "now it counts."
By "it," they tend to mean grades, and as for who or what those grades "count" for, they're often thinking of their
final transcript, sent off through the future to some college admissions board or dream employer.
And I get that. Transcripts have a way of seeming fixed and official when so much of life is experimented with
crossed fingers.
But there are many other messages I'd like my freshmen to take to heart instead. I share these messages with them
throughout the school year. But since retention is a byproduct of repetition, I would love for more parents to not
only encourage their children to apply themselves to their school assignments but engage them in conversation
around the following areas that count well beyond grades.
1)Cultivate community
The ninth-grade students who seem to have the best all-around experience at school are those who feel like they
belong. School — just like the world — is a big place. Help your child understand they can make it more welcoming
by finding their people.
Encourage them not to worry about whether they'll be invited to join the "cool kids" group chat but to follow their
own interests and join a sport, a musical, an affinity group, or a club.
And don't forget the teachers and adults in the building. Identifying one or two mentors they can go to with
questions and concerns will help school feel like their school, a place where they feel welcomed and valued.
2)Prioritize health and wellness
Many students stay awake late at night studying or tapping away on their phones and video-game controllers.
While the former behavior might seem more preferable than the latter, neither is helpful.
Teens need to be both pushed academically and allowed time and space to be social and play, but not at the
expense of consistent sleep. Good sleep is tied to better academic performance and overall health.
But establishing healthy boundaries for teens can be a challenge, especially when there's a big grade or a big game
on the line.
Talk to your ninth-grader before they're exhausted or deep into some streak about how to create boundaries around
their time so they can succeed in the classroom and pursue what brings them delight in a way that supports their
health instead of derailing it.
3)Practice independence
When given appropriate levels of responsibility, freshmen are capable of impressive independence. Parents should
both talk about this capability with their children and demonstrate their belief in it by allowing their kids a healthy
degree of autonomy as they navigate high school.
Perhaps your child doesn't understand a physics concept or agree with an essay grade they received. Perhaps
someone said something that made them feel small. Of course, parents should encourage conversation at home
about situations like these. But instead of you, the parent, emailing the teacher or setting up a meeting with an
administrator, encourage your child to first attempt those interactions themselves.
Small missteps, failures, and struggles should happen during freshman year. It's when the stakes are lowest. And
they're how students learn and grow.
A solid ninth-grade year sets students up not only for college and a career but for a life of genuine interest and
inquiry. Help your child think beyond the grade book to a place where what counts are the habits they've created
that will pave their path toward becoming confident upperclassmen, prepared to meet the wider world.
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Emily Brisse's writing has been published widely, including in ①The Washington Post, ②The New York Times,
③Creative Nonfiction's True Story, ④The Sun, and Parents. Connect with her on Instagram at @emilybrisse.
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