Scanning
Revealed a high number of neighborhood disruptions and fights because students
were being dismissed from two high schools at the same time.
Analysis
Schools' dismissal procedures contributed to the problem.
Students were dismissed at almost exactly the same time to the same block.
Students were full of energy, and petty rivalries soon turned into confrontations.
Response
Spoke with administrators at both schools and persuaded them to stagger dismissal
times by 25 minutes and direct departing students in opposite directions.
Assessment
Revealed a 70% reduction in after-school disorder problem.
첫댓글 학생 해산?문제에 관한 문제와 대응 방안, 그에 따른 평가인데... 해석하기 귀찮 ㅡ ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
끄덕끄덕
바보들!!!
확인- 학생들이 동시에 두 학교에서 결석을 했기 때문에 많은 수의 주민 간섭과 싸움이 드러났다 ..? 분석- 학교 해산 절차는 문제를 초래했다. 학생들은 거의 정확하게 동시에 같은 구역에서 해산되었다. 학생들은 열정으로 가득했고, 과도한 경쟁(의식은) 대립으로 변했다. 대응- 양측 학교 관계자들와 대화 하고, 학생들에게 해산 시간을 25분까지 설득 ...(해석 꼬였음 ㅜㅜ), ..
평가. 그후에 학교 무질서 문제는 70%의 감소를 보였다 .? 대충이런거네여 조금이라도 도움이 됬기를
오오오오 님이야말로 이 시대의 진정한 남자