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BigBrotherWatch – The Surveillance State In 2018 By Big Brother Watch Jan 13, 2018 - 11:20:06 PM | |
우리는 2018년에 대중의 사생활 및 시민의 자유에 대한 주요 감시 위협이 어떻게 될건지에 대한 아이디어를 이미 얻었습니다 : 감시 카메라 감독관, Tony Porter Annual Report for 2016/17
We've already been given an idea of some of the key surveillance threats to the public's privacy and civil liberties to come over the next year: the Surveillance Camera Commissioner, Tony Porter, has published his Annual Report for 2016/17.
감시 카메라 감독관 보고서는 경찰이 자동 번호판 인식 (ANPR이라고도 함) 및 자동 얼굴인식 (AFR이라고도 함)과 같은 감시 상태의 구식 도구와 최신 도구를 확대하여 보여줍니다. 감독관은 신흥 감시기술로 인한 위험 증가에 대해 경고하지만, 우리는 또한 그가 이 분야에서 긴급 조치를 취하는 것을 보고 싶습니다.
이 보고서에서 국장은 CCTV 및 기타 감시 카메라 기술을 통해 영국 대중을 들여다보는데 드는 막대한 금액을 예상합니다 (연간 22 억 파운드로 추산됨). 그는 또한 이 수치가 "광범위한 조직에 채택된 카메라의 확산과 새로운 기술 및 신흥 기술의 점점 더 침투적인 성격을 감안할 때 현재 이 추정치보다 훨씬 높을 수 있다, "라고 말합니다.
The Surveillance Camera Commissioner's Report reveals an expanding of both older and newer tools of the surveillance state, such as Automatic Number Plate Recognition (also known as ANPR) and Automated Facial Recognition (also known as AFR) by the police. While the Commissioner warns about some of the growing risks posed by emerging surveillance technologies, we would also like to see him take urgent action in these areas.
In the Report, the Commissioner lays out the vast amount spent on watching the UK public through CCTV and other surveillance camera technology: estimated at £2.2billion per year. He also states that this figure "may now be much higher than this estimate given the proliferation of cameras being adopted by a wide range of organisations and the increasingly intrusive nature of new and emerging technologies".
경찰의 자동 안면인식 기술 사용
Police use of Automated Facial Recognition technology
감독관은 경찰이 사용하는 자동 안면인식 (Automated Facial Recognition)을 비롯하여 빅 브라더 와치 (Big Brother Watch)의 공공 감시에 대한 요구와 영국 경찰에 의한 이 기술의 규제되지 않고 법적으로 의심스러운 사용에 대한 토론을 포함하여 새롭고 통합된 감시 기술에 대한 공개 조사의 필요성을 인정합니다. 그는 "사용의 투명성 결여"를 인식하고 "새롭고 진보된 기술, 새로운 용도 및 프라이버시에 대한 더 큰 접근은 대중에게 목소리를 제공하고 그들이 말하는 것을 도청하지 않고 있기는 너무 중요하다," 라고 인식합니다.
The Commissioner acknowledges the need for public scrutiny of new and integrated surveillance technologies, including Automated Facial Recognition used by the police, echoing Big Brother Watch's calls for public scrutiny and debate on the unregulated and legally questionable use of this technology by UK police. He recognises the "lack of transparency of its use" and notes that "new and advancing technology, new uses and greater reach into privacy are too important not to give the public a voice and to listen to what they have to say".
2017 년 개발에는 노팅힐 카니발 (Notting Hill Carnival)의 얼굴 인식기술에 있어서 광역경찰 Met Police의 두 번째 '재판'이 포함되어 30 건의 매칭 오류와 1 건의 긍정적인 매칭 결과를 얻었으며 구식 체포 정보를 기반으로 밝혀졌습니다. 빅 브라더 워치 (Big Brother Watch)는 다른 시민 사회단체들과 함께 얼굴인식 사용을 폐지하기 위해 메트로폴리탄 경찰(Met)에 전화를 했다. Met는 또한 '고정된 개인들'을 목표로 한 Remembrance Sunday에서 얼굴 인식기술을 사용했습니다. 범죄자의 목적이 아니지만 정신건강 문제가 있는 사람들입니다. 또한 사우스 웨일즈 경찰은 카디프 챔피언스 리그 결승전까지 얼굴인식 기술을 사용했습니다. 리암 갤러거 (Liam Gallagher)의 콘서트 관객에게 '의심스러운 전화 도둑'을 모니터하기 위해 안면인식을 실시하기까지 했다.
Developments in 2017 included the Met Police's second ‘trial' of facial recognition technology at Notting Hill Carnival, which resulted in over 30 false matches and one positive match - which turned out to be based on out of date arrest information. Big Brother Watch joined with other civil society groups in calling on the Met to scrap the use of facial recognition. The Met also used facial recognition technology at Remembrance Sunday targeting ‘fixated individuals' - people not wanted for any criminal purpose, but who suffer mental health problems. In addition, South Wales Police used facial recognition technology in the lead up to and during the Champions League final in Cardiff. They even subjected concert-goers at a Liam Gallagher gig to facial recognition to monitor ‘suspected phone thieves'. No arrests were made.
이 위원회 위원장은 메트로폴리탄 경찰청이 2016 년 노팅힐 카니발 (Notting Hill Carnival)에서 얼굴인식을 사용했다는 사실은 "메트로폴리탄 경찰이 사용에 관해 중요하고 의미있는 공개적 약속을 했다는 것을 확인한 후에야 가능하다. AFR과 같은 현대 기술의 사용은 적절하지 않습니다. " 이 진술은 단순히 현실과는 거리가 멀다. 이 중요한 주제에 대한 대중의 참여가 의미심장하지 않았으며 이 기술의 도입으로 시민 사회 전반에 걸쳐 분노와 반대 캠페인이 촉발되었습니다.
Concerningly, the Commissioner reports that facial recognition was used by the Metropolitan police at Notting Hill Carnival in 2016 only after the Met had "ensured there was significant and meaningful public engagement concerning its use... and this appeared to significantly assuage most people's fears that its use of modern technology, such as AFR, was not appropriate". This statement is simply out of touch with reality. There has been a distinct lack of meaningful public engagement on this important topic, and deployments of the technology have sparked outrage and campaigns across civil society.
자동 얼굴인식 Automated Facial Recognition 의 감독에 관해서는 법률 및 규정 회색 영역과 정책 블랙홀입니다. 감시 카메라 커미셔너의 보고서는 "일부 기술에 대한 규제 감독의 틈과 중복"과 "AFR (Automated Facial Recognition)의 감독에 책임이 있는 감독관"에 대해 비판하고 있습니다. 감독관은 감시 카메라 감독관, 정보위원회 위원 또는 생체 계측위원회 위원이 이 침입 기술에 대해 면밀히 조사하고 협상할 것인가에 관해서 "다소 명료함"을 주기 위해 정부 생체 측정 전략 (현재 6 년 지연)을 기다리고 있다고 결론지었다 "이 기술에서 점점 더 복잡 문제가 나타나기에 해결해야만 한다.
As to oversight of Automated Facial Recognition, it's a legal and regulatory grey area, and a policy black hole. The Surveillance Camera Commissioner's Report rightly criticises "the gaps and overlaps in regulatory oversight of some of these technologies" and questions "which regulator is responsible for oversight of use of AFR [Automated Facial Recognition]?". The Commissioner concludes that he awaits the Government Biometric Strategy - now six years overdue - to provide "some clarity" as to whether it is up to the Surveillance Camera Commissioner, the Information Commissioner, or the Biometrics Commissioner to scrutinise this invasive technology and to deal with "the increasingly complex issues emerging from this technology".
미 하원은 2017 년 하원의 과학기술위원회에 보낸 서한에서 생체인식 전략에 대한 추가 작업이 필요하며 2018 년에 알려지지 않은 날짜까지 발표되지 않을 것이라고 시인했다. 홈 오피스 편지에서도 경찰에 대한 책임을 연기했다 논쟁의 여지가 있는 배치를 "경찰의 결정"이라고 부르는 자동 안면인식의 사용. 감시 카메라 감독관은 또한 자신의 보고서에서 정부가 "이 과정을 감시하고 관리하는 것은 경찰에게 맡기고 있는 것으로 보인다,"고 지적했다. 이것은 정책의 결함에 대한 빠져나갈 구멍을 찾는 것이다.
In a letter to the House of Commons Science & Technology Committee in late 2017, the Home Office admitted that the Biometric Strategy needed further work and would not be published until some unknown date in 2018. The same Home Office letter also deferred responsibility for the police's use of Automated Facial Recognition, terming the controversial deployments "operational" decisions for the police. The Surveillance Camera Commissioner's also notes in his Report that the Government "appears to leave oversight and management of this process solely to the police". This is simply policy by the back door.
The significant lack of meaningful Government action in this area is a real cause for concern. It is unacceptable that an intrusive technology which engages such significant legal rights as Automated Facial Recognition has not been subjected to public or parliamentary scrutiny. We call on Parliament to urgently consider the infringement of people's privacy and liberties in police use of Automated Facial Recognition technology.
Automated Number-Plate Recognition (ANPR)
In addition to the vast network of video cameras watching the every move of UK citizens, the Report notes that police use of Automated Number Plate Recognition, which scans 25 to 40 million car number plates today across UK roads, has created "one of the largest non military databases in the UK", holding "up to 20billion ‘read' records".
Oversight limitations
The Commissioner reveals that Transport for London is not currently subject to his oversight and is not required to adhere to the Surveillance Camera Code of Practice. The Commissioner argues it should be, and we agree, especially in the context that TfL has recently agreed to share thousands of its ANPR cameras - from a total approx. network of 20,000 ANPR and CCTV - with the Metropolitan Police. The Report also notes that universities, schools, and the NHS are significantly outside the scope of regulation by the Surveillance Camera Commissioners.
몸부착 동영상카메라 Body Worn Video
보디웨어 비디오 (Body Worn Video)와 관련하여 감시 카메라 감독관은 신체부착 비디오, 자동 번호판 인식 및 CCTV를 포함하여 "디지털 증거가 조사의 일부분인 부분"을 비판하며 "그들이 범죄현장을 해결하는데 있어 어떻게 도움을 주었는지 보여줄 데이터가 없다. 몸 착용 카메라의 경찰 사용에 관한 우리의 2017 년 보고서는 경찰이 신원을 확인하는 데 신체 착용 카메라의 효과를 입증하는 통계가 부족하다는 것을 보여주었습니다. 이것은 보고서에서 감독관이 말한 것이며 SCC는 "비디오 카메라 기술에 대한 투자가 분명히 받아들일 수 없다.
With regards to Body Worn Video, the Surveillance Camera Commissioner criticises the fact that "where digital evidence had been part of an investigation", including Body Worn Video, Automated Number Plate Recognition and CCTV, there is no data "to show how they assisted in tackling crime". Our 2017 report on police use of Body Worn Camera laid bare the lack of statistics kept by the police evidencing the effectiveness of body worn camera in securing convictions - there were none. This is echoed by the Commissioner in his Report, and we agree with the SCC that "given the investment in video camera technology this is clearly not acceptable".
대규모 감시카메라 Mass surveillance
위원장의 보고서에서 특히 걱정스러운 점은 모든 감시 카메라가 지방 당국에 의해 운영된다는 생각에 비판적인 고려가 있다는 것입니다. 잉글랜드와 웨일즈의 43 개 경찰과 민간 및 공공 부문 조직이 소유한 수천 명이 " 거대하고 통일된 감시 네트워크에서보다 전체론적이며 현명한 감시 방식 "을 제시합니다. 감독관은 감시 카메라 시스템의 효과적이고 적절하며 비례하고 투명한 사용에 대한 조언을 제공할 책임이 있습니다. 전국 감시카메라 네트워크의 제안이 불합리하다는 것을 인정해야 합니다.
One particularly worrying note in the Commissioners report is his uncritical consideration of the idea that all surveillance cameras run by local authorities, the 43 police forces across England and Wales and the thousands more owned by private and public sector organisations could be "joined up to provide a more holistic and smart approach to surveillance" in a colossal, unified surveillance network. The Commissioner is responsible for providing advice on the effective, appropriate, proportionate and transparent use of surveillance camera systems - surely he should recognise that the suggestion of such a network of nationwide surveillance cameras is absurd.
http://truepublica.org.uk/united-kingdom/bigbrotherwatch-surveillance-state-2018/
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