• Daum
  • |
  • 카페
  • |
  • 메일
  • |
 
카페 프로필 이미지
노엘킴 음악임용레슨
 
 
 
카페 게시글
♬임용반주 [멜로디 반주] Summertime 서머타임 (gm) - 오페라 '포기와 베스' 중. 2022 개정교육과정
노엘킴 추천 1 조회 9 26.05.13 21:33 댓글 2
게시글 본문내용
 
다음검색
댓글
  • 작성자 26.05.13 21:34

    첫댓글 위 영상은 '멜로디를 포함한 반주'로 전주와 노래를 생략하고 가급적 악보대로 연주했습니다~^^

  • 작성자 26.05.13 21:35

    Summertime, and the livin' is easy

    여름날 삶은 편안하단다


    Fish are jumpin' and the cotton is high

    물고기는 뛰어 오르고, 목화는 잘도 자라지


    Oh, your daddy's rich

    and your ma is good-lookin'

    오, 네 아빠는 부자고, 네 엄마는 미인이지


    So hush, little baby, don't you cry

    그러니 쉿, 우리 아기 울지 마렴


    One of these mornings
    you're gonna rise up singin'

    어느 날 아침 넌 노래 부르며 일어나겠지


    Then you'll spread your wings
    and you'll take to the sky

    그땐 네 날개를 펼치고 저 하늘로 날아 오를거야


    But till that morning,

    there's a nothin' can harm you

    그 아침이 올 때까지
    아무도 널 해치지 못할거야.


    With Daddy and Mammie standin' by

    아빠 엄마가 항상 곁에 있을 테니까


    헤이워드 작사 거슈인 작곡

최신목록