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◈ 회사소개 |
기업명 : 차티스 (구. AIG손해보험) |
◈ 사업내용 및 회사연혁 |
차티스(American Home Assurance Korea; (구) AIG손해보험)은 1954년 AIU 서울지점으로 한국에 진출한 첫 외국계 보험사로, 차별화된 보험상품 및 서비스와 혁신적인 리스크 매니지먼트 솔루션을 바탕으로 지난 반세기 이상 꾸준한 성장세를 보이며 사업영역을 넓혀 왔습니다. 한국시장에서의 깊이 있는 전문성과 탁월한 글로벌 네트워크를 바탕으로, 현재 상해, 해외여행, 자동차, 화재, 해상, 특종보험을 개인 및 기업고객에게 제공하고 있습니다. |
◈ 홈페이지 |
http://chartis.co.kr |
◈ 모집분야 |
1. Assisting Vice President of Sales
Schedules daily, weekly and monthly meeting and appointments for V.P. and Sales team Play key role as a communicator between the Handle logistics for HQ high level visitor and make travel arrangement for V.P. and sales team Handle V.P’s various needs Coordinate executive-level meetings, conferences, annual/special events and incentive trips Create marketing/business materials/flyers/posters/letters and publish sales newsletter Manage invoicing and billing processes for Vice President and Sales team
2. General Administrative Work Perform technical and complex office administrative work requiring the use of independent judgments |
◈ 모집인원 |
1명 |
◈ 고용형태 |
계약직 |
◈ 지원자격 |
Minimum 1year’s experience as an executive secretary preferred High proficiency in English (proper grammar, spelling etc.) High level of interpersonal and communication skills Proficient in Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook) Good organizational skills and attention to detail Creative and innovative techniques for performing assignments Excellent skill to handle pressure and deliver result |
◈ 접수기간 |
채용시까지 |
◈ 접수방법 |
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◈ 전형절차 |
전형절차 : 서류전형→1차 실무면접→2차 임원면접→최종합격 |
◈ 제출서류 |
국문, 영문 이력서, 자기소개서 (MS Word 자유 양식) |
◈ 근 무 지 |
광화문 본사 |
◈ 급여조건 |
회사내규 |
◈ 복리후생 |
4대보험, 주택자금, 학자금, 자기계발 |
◈ 인사담당자 |
담당자성명 : 이현주 |
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